DOSTOPNA TOČKA WI-FI

ODPRITE VSE
Zaprite vse
  • Kaj je dostopna točka Wi-Fi?

    Dostopna točka Wi-Fi v vozilu omogoča dostopno točko Wi-Fi 3G/LTE (odvisno od modela). Dostopna točka Wi-Fi omogoča potnikom, da v vozilu prek povezave 3G/LTE z internetom povežejo do 8 naprav. Vozilo ima na strehi anteno, ki poveča zanesljivost neprekinjene povezave med vožnjo. Omogoča boljšo podatkovno povezavo (v primerjavi s pametnim telefonom v vozilu), saj lahko kovinska struktura vozila omeji sprejem podatkov. Poleg strojne opreme, ki je nameščena v vozilo, boste morali kupiti mobilno kartico SIM in jo vstaviti v bralnik kartic SIM, ki se nahaja v vašem vozilu.

  • Bo dostopna točka Wi-Fi med vožnjo omogočala stalno brezžično povezavo?

    Dostopna točka Wi-Fi deluje prek mobilnega omrežja. Omogoča boljšo podatkovno povezavo kot pametni telefon v vozilu, vendar ne bo delovala na območjih, kjer ni signala mobilnega telefona.

  • Ali potrebujem kartico SIM za dostopno točko Wi-Fi?

    Da. Sistem za delovanje zahteva posebno kartico SIM 3G z naročnino za prenos podatkov. Sistem zagotavlja mobilni internet v vozilu za naprave, ki so povezljive z mrežo Wi-Fi, kot so mobilni telefoni, tablice itd. Deluje podobno kot prenosni modem 3G.

  • Katero vrsto kartice SIM potrebujem?

    Potrebujete samo kartico SIM za prenos podatkov. Ponekod ji pravijo kartica SIM za internet ali mobilna kartica SIM. Gre za drugačno kartico SIM, kot je nameščena v mobilnem telefonu. Za sistem Touch za modelno leto 2017 je potrebna standardna kartica SIM (2FF), za sistema Touch Pro in Touch iz modelnega leta 2018 pa je potrebna mikro kartica SIM (3FF).

  • Ali mora kartica SIM imeti podatkovno povezavo?

    Da, kartica SIM mora omogočati prenos podatkov, da bi dostopna točka Wi-Fi delovala. Običajna mobilna kartica SIM (ki je v uporabi pri nekaterih mobilnih telefonih) ni zmožna prenašati podatkov.

  • Ali podjetje Jaguar Land Rover priporoča kakšnega ponudnika kartic SIM?

    Trenutno podjetje Jaguar Land Rover nima priporočenega ponudnika. Kartico SIM za prenos podatkov lahko kupite kjer koli. Kartice SIM za prenos podatkov in naročniška razmerja nudijo vsi večji ponudniki storitev.

  • Lahko uporabljam podatke naročniškega paketa, ki ga že imam?

    To je odvisno od ponudnika mobilnih storitev in vrste naročnine, ki jo imate. Nekateri ponudniki nudijo povezane naročnine, kjer lahko dobite kartico SIM za dostopno točko Wi-Fi in jo povežete s svojo že obstoječo naročnino. To pomeni, da bosta dostopna točka Wi-Fi in mobilni telefon uporabljala podatke skupne naročnine, za kar boste prejeli 1 račun.

  • Lahko naročim le dostopno točko Wi-Fi ali je povezana z drugimi možnostmi?

    Trenutno je dostopna točka Wi-Fi povezana s storitvami Connect/Connect Pro. Dostopno točko Wi-Fi tako lahko uporabljate le pri vozilih, kjer so na razpolago storitve Connect/Connect Pro.

  • V kakšnih omrežjih deluje dostopna točka Wi-Fi?

    Dostopna točka Wi-Fi deluje v omrežjih 3G/LTE.

STORITEV REMOTE PREMIUM

ODPRITE VSE
Zaprite vse
  • Kako se naročim na storitev Remote Premium?

    Za uporabo možnosti Remote Premium je potrebna naročnina za storitve Connect. Trenutno so storitve Connect na razpolago le, če jih izberete, ko naročite vozilo.

  • Kaj pomeni funkcija zvočnih in vizualnih signalov?

    Funkcija zvočnih in vizualnih signalov vam pomaga, da brez težav locirate svoje vozilo. S pritiskom na tipko na »Beep Flash« na začetnem zaslonu aplikacije za pametne telefone Remote Premium boste aktivirali utripanje žarometov in vseh štirih smernikov ter zvočno opozorilo.

  • Kaj je funkcija daljinskega zaklepanja?

    Funkcija daljinskega zaklepanja vam omogoča, da daljinsko zaklenete vozilo s klikom na tipko. Da bi aplikacija sprejela zahtevo, boste morali vnesti številko PIN za storitve InControl. S pritiskom na tipko Zakleni na zaslonu za varnost vozila v aplikaciji za pametne telefone Remote Premium boste samodejno zaklenili vrata (tako da se vozilo še vedno lahko odpre od znotraj), alarm bo v pripravljenosti, zložili boste vzvratni ogledali in zaprli okna.

  • Ali pri modelih z električno pomično streho funkcija daljinskega zaklepanja zapre tudi streho?

    Ne, funkcija daljinskega zaklepanja strehe ne zapre.

  • Kaj je funkcija daljinskega odklepanja?

    Funkcija daljinskega odklepanja vam omogoča, da daljinsko odklenete voznikova vrata s klikom na tipko. Da bi aplikacija sprejela zahtevo, boste morali vnesti številko PIN za storitve InControl. S pritiskom na tipko Odkleni na zaslonu za varnost vozila v aplikaciji za pametne telefone Remote Premium boste razprli vzvratni ogledali, vključili žarometa, dvakrat pa bodo utripnili vsi štirje smerni kazalci. Zaradi varnostnih razlogov se voznikova vrata, če jih nihče ne odpre, po 45 sekundah zaklenejo.

  • Kaj je funkcija daljinskega vklopa klimatske naprave?

    Funkcija daljinskega vklopa klimatske naprave vam, odvisno od specifikacij vozila, omogoča, da na daljavo ohladite/prezračite ali ogrejete vozilo prek aplikacije za pametne telefone Remote Premium.

  • Kako deluje funkcija daljinskega vklopa klimatske naprave?

    Odvisno od specifikacij vozila in tržišča, kjer ste vozilo kupili, lahko prek aplikacije za pametne telefone Remote Premium na daljavo pripravite vozilo, bodisi prek funkcije za zagon motorja ali prek funkcije za ogrevanje goriva. Če imate vozilo s samodejnim menjalnikom, bo za pripravo vozila za vožnjo uporabljen motor. Izberete lahko ciljno temperaturo in nato daljinsko zaženete motor tako, da pritisnete gumb Start in vnesete številko PIN za storitve InControl na zaslonu daljinskega vklopa klimatske naprave v aplikaciji za pametne telefone Remote Premium. Upoštevajte, da je v nekaterih državah prepovedana ali omejena uporaba funkcije oddaljenega zagona motorja. Pri tem se morate zavedati in upoštevati lokalne zakone v vsaki državi, v kateri nameravate uporabljati ali uporabljate funkcijo oddaljenega zagona motorja. Pogoje uporabe in politiko zasebnosti storitev InControl najdete v pogosto zastavljenih vprašanjih o storitvah Connect. Če imate vozilo z ročnim menjalnikom in nameščeno funkcijo ogrevanja vozila na parkirišču, se bo vozilo ogrelo prek funkcije za ogrevanje goriva. Izberete lahko ciljno temperaturo in nato daljinsko zaženete motor tako, da pritisnete gumb Start in vnesete številko PIN za storitve InControl na zaslonu daljinskega vklopa klimatske naprave v aplikaciji za pametne telefone Remote Premium. Vozilo se bo, na podlagi zunanje temperature, samodejno odločilo, ali se mora ogreti ali ohladiti. Funkcija daljinskega vklopa klimatske naprave bo delovala le, če je ogrevanje goriva opremljeno z možnostjo ogrevanja vozila na parkirišču, kar pa je del dodatne opreme. Če vozila ne vozite 4 dni (npr. na počitnicah), se nekatere možnosti Remote Premium samodejno izključijo, da se ne bi izpraznil akumulator vozila. Možnosti se samodejno spet vključijo, ko naslednjič vozite vozilo. Funkcija prebujanja vozila pa omogoča, da te možnosti po želji spet vključite. Vozilo lahko prek aplikacije Remote Premium programirate tako, da se samo spet prebudi, in sicer na zaslonu za prebujanje v aplikaciji za pametne telefone Remote Premium. Vse možnosti aplikacije Remote Premium bodo operativne od določenega datuma.

  • Kaj omogoča funkcija ponastavitve alarma?

    Funkcija za ponastavitev alarma omogoča ponastavitev alarma vozila s pametnega telefona, ko se ta sproži. Če se sproži alarm vozila, se bo pojavilo pojavno okno z možnostjo preklica alarma v aplikaciji za pametne telefone Remote Premium. Alarm lahko prekličete tudi prek zaslona Varnost vozila.

  • Zakaj so nekatere možnosti v moji različici aplikacije Remote Premium za pametne telefone onemogočene?

    Nekatere funkcije aplikacije za pametne telefone Remote Premium so lahko onemogočene, če so zaznani dejavniki, ki prepovedujejo uporabo teh funkcij. Pri poskusu uporabe onemogočene funkcije boste v aplikaciji Remote Premium prejeli sporočilo o napaki, ki pojasnjuje, zakaj je tipka trenutno onemogočena, na primer:
    Motor že deluje.
    Ni internetne povezave.
    V teku je konfliktna operacija.
    V vozilu je aktiviran alarm. V tem primeru bo na voljo le funkcija za ponastavitev alarma.
    Čas delovanja oddaljene nastavitve klimatske naprave je presežen.
    Možnost uporabe oddaljene nastavitve klimatske naprave je časovno omejena, če vozila dalj časa ne vozite. Te funkcije ne boste mogli aktivirati, če je pretekla omenjena časovna omejitev, a se bo možnost ponastavila naslednjič, ko boste vozilo spet vozili.

  • Zakaj prejmem sporočilo o napaki, če želim sprožiti katero od operacij v aplikaciji za daljinski nadzor prek pametnega telefona?

    Operacije v aplikaciji za daljinski nadzor prek pametnega telefona se sprožijo le, če so izpolnjeni predpogoji. Pred obdelavo zahtevanih oddaljenih operacij bo vozilo preverilo te predpogoje. Če kateri koli od predpogojev ni izpolnjen, se v aplikaciji za daljinski nadzor prek pametnega telefona prikaže sporočilo o napaki, ki vas obvesti o razlogu za določeno napako.

  • Zakaj prejmem sporočilo o napaki, če želim sprožiti katero od operacij v aplikaciji za daljinski vklop klimatske naprave prek pametnega telefona?

    Za izvedbo operacij za daljinski vklop klimatske naprave morajo biti izpolnjeni spodnji pogoji, sicer se prikaže sporočilo o napaki:
    Vozilo mora biti sposobno vključiti ročno zavoro.
    Temperatura motorja mora biti med -30 °C in 117 °C.
    Zaznana ne sme biti nobena napaka na katerem koli sistemu vozila.
    Daljinski vklop klimatske naprave ne bo deloval, tudi če:
    Je vozilo odklenjeno.
    So odprti vrata, okno, prtljažnik ali pokrov motorja.
    So vklopljeni vsi štirje smerni kazalci.
    Kdo uporablja vozilo. Na primer, če oseba znotraj vozila uporablja bistvene sisteme, kot so zavorni pedal, pedal za plin ali tipka za zagon motorja.

  • Zakaj klimatska naprava prikazuje drugačno temperaturo, kot sem jo nastavil v aplikaciji za daljinski nadzor?

    Ko zaženete avto po uporabi funkcije daljinskega vklopa klimatske naprave v aplikaciji za daljinski nadzor, se nastavitve klimatske naprave povrnejo nazaj na temperaturo, ki je bila nastavljena pri zadnji vožnji z vozilom, zato temperatura na zaslonu vozila ne bo sinhronizirana s temperaturo, nastavljeno v aplikaciji.

URA APPLE

ODPRITE VSE
Zaprite vse

APLIKACIJE INCONTROL

ODPRITE VSE
Zaprite vse
NAZAJ NA PODPORO INCONTROL
Pri opremi InControl so določene opisane funkcije lahko del dodatne opreme ter odvisne od tržišča in pogonskega sklopa. Prosimo, da podatke preverite na lokalizirani spletni strani znamke Land Rover ali se posvetujete s prodajalcem vozil Land Rover in se pozanimate o pogojih, ki veljajo v vaši državi. Nekatere funkcije so pogojene s sklenitvijo pogodbe za prenos podatkov in primerno kartico SIM, katere obveznosti se bodo nadaljevale tudi po obdobju, ki vam ga bo svetoval prodajalec. Signala za mobilno omrežje ni mogoče zagotoviti povsod.

  • ABOUT INCONTROL
    O STORITVAH INCONTROL

    InControl je paket storitev in aplikacij, ki vas povezujejo z vašim vozilom ter vas neopazno in varno povežejo tudi z zunanjim svetom.

    IZVEDITE VEČ
  • CONTACT US
    KONTAKTIRAJTE NAS

    Z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja ali vam povedali več o storitvah InControl.

    IZVEDITE VEČ
    OGLEJTE SI POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA
  • TERMS AND CONDITIONS
    POGOJI UPORABE

    Ko se registrirate za aplikacijo Protect ali začnete uporabljati sistem Touch Pro ali aplikacije InControl, boste morali sprejeti naše pravne pogoje in politike. Več informacij najdete spodaj:

    OGLEJTE SI POGOJE UPORABE