KLIC V SILI SOS

ODPRITE VSE
Zaprite vse
  • Kaj vsebuje Protect?

    Paket Protect je sestavljen iz naslednjih povezanih funkcij: klic v sili SOS: samodejni klic v sili se sproži, če se sprožijo varnostne blazine ali če je zaznano prevračanje vozila. Če se zgodi kaj takega, bo vozilo samodejno sprožilo klic v središče za odzivanje v izrednih situacijah, od koder bodo poslali ustrezno službo za ukrepanje ob nesrečah. Klic v sili SOS lahko sproži tudi kdor koli od potnikov vozila, in sicer tako, da pritisne gumb na desni strani konzole na stropu vozila. Optimizirana pomoč Land Rover: v redkih primerih, ko pride do okvare vozila, lahko s pritiskom na gumb za optimizirano pomoč Land Rover v vozilu sprožite satelitsko iskanje, ki bo lociralo vozilo in središču poslalo podatke o stanju vozila ter s tem kar se da zmanjšalo zamudo. Klic za optimizirano pomoč Land Rover lahko sprožite tudi prek aplikacije za pametne telefone Remote ali prek stacionarnega telefona. (Le klici za optimizirano pomoč Land Rover, ki jih sprožite prek gumba v vozilu, pošljejo lokacijo GPS.) Aplikacija za pametni telefon Remote: omogoča vam, da na daljavo preverite količino goriva in pot, ki jo s to količino lahko opravite. Pomaga vam tudi, da najdete vozilo na polnem parkirišču, preverite pa lahko tudi, ali ste vozilo zaklenili in zaprli vsa okna. Obstaja tudi možnost prevzema podatkov o vseh opravljenih poteh, na podlagi katerih si lahko obračunate potne stroške za podjetje.

  • Kako opravim klic v sili SOS?

    V nujnih primerih, ko potrebujete takojšnjo pomoč, pritisnite in sprostite gumb, ki se nahaja na desni strani konzole na stropu vozila. Če želite sprožiti klic v sili, pritisnite in 2 sekundi držite gumb (začel bo utripati v oranžni barvi). Klic je aktiven, ko slišite glas člana ekipe za ukrepanje ob nesrečah. Ob tem vozilo ekipi za ukrepanje ob nesrečah samodejno pošlje lokacijo vozila, kamor pošljejo ustrezno službo za pomoč v primeru nesreč. Ko je klic končan, gumb spet postane rdeč. Po uporabi gumb spet pokrijte s pokrovom. OPOMBA: Če vozilo zazna trk ali se sprožijo zračne blazine, se klic v sili SOS sproži samodejno.

  • Kakšna je razlika med ročnim in samodejnim klicem v sili SOS?

    Samodejni klic v sili se sproži, če se aktivirajo zračne blazine ali če vozilo zazna trk. Če se zgodi kaj takega, vozilo samodejno sproži klic in službam za pomoč v sili pošlje vašo lokacijo GPS. Ročni klic v sili pa se sproži, ko oseba v vozilu pritisne gumb za klic v sili SOS v konzoli na stropu vozila.

  • Se za klic v sili SOS uporablja voznikov telefon?

    Ne. Klic v sili SOS uporablja ločen sistem prek kartice SIM, ki je vstavljena v vozilo.

  • Kje lahko uporabim klic v sili SOS?

    Storitev klic v sili SOS je na voljo v državi, v kateri ste naročili storitve InControl, in pa v državah, kjer za klic v sili uporabljajo številko 112. OPOMBA: V državah, ki uporabljajo številko 112, so podprti samo glasovni klici, informacije o lokaciji ne bodo poslane službam za pomoč v sili.

  • Kaj pa, če se nesreča zgodi na področju, kjer ni telefonskega signala?

    Vozilo bo večkrat poskusilo klicati pomoč. Če na področju ni mobilnega signala in klica ni mogoče opraviti, bo gumb prenehal utripati in se bo iz oranžne barve spet obarval rdeče.

  • Kaj se zgodi, če slučajno pritisnem gumb v sili SOS?

    Če slučajno pritisnete gumb za klic v sili SOS, bo klic sprožen. Ko ste na zvezi z ekipo za pomoč v sili, morate sogovorniku razložiti, da ste gumb pritisnili slučajno, sicer imate lahko nepotrebne finančne stroške.

OPTIMIZIRANA ASISTENCA

ODPRITE VSE
Zaprite vse
  • Kako opravim klic za optimizirano asistenco Land Rover?

    V primeru okvare pritisnite in sprostite gumb, ki se nahaja na levi strani konzole na stropu vozila. Če želite poklicati brezplačno optimizirano asistenco Land Rover, pritisnite in 2 sekundi držite gumb (začel bo utripati v oranžni barvi). Klic je aktiven, ko slišite glas člana ekipe optimizirane asistence Land Rover. Ob tem bo vozilo ekipi optimizirane asistence Land Rover samodejno poslalo lokacijo vozila, ekipa pa vam bo skušala pomagati in bo po potrebi na vašo lokacijo poslala vlečno službo. Po uporabi gumb spet pokrijte s pokrovom.

  • Se za klic optimizirane asistence Land Rover uporablja voznikov telefon?

    Ne. Klic optimizirane asistence Land Rover uporablja ločen sistem prek kartice SIM, ki je vstavljena v vozilo.

  • Kje lahko uporabim klic za optimizirano asistenco Land Rover?

    Storitve klica optimizirane asistence Land Rover lahko uporabite v vseh državah, za katere velja polica pomoči znamke Land Rover. Če asistenco Land Rover uporabite pri potovanju v drugo državo, ki jo pokriva vaša polica, boste povezani s službami za pomoč na cesti v svoji matični državi, kjer vam bodo nato zagotovili pomoč na cesti na vaši natančni lokaciji.

  • Kaj se zgodi, če slučajno pritisnem gumb za optimizirano asistenco Land Rover?

    Če slučajno pritisnete gumb za klic optimizirane asistence Land Rover, bo klic sprožen. Ko ste na zvezi z ekipo, morate sogovorniku iz optimizirane asistence Land Rover razložiti, da ste gumb pritisnili slučajno, sicer imate lahko nepotrebne finančne stroške.

  • Bom na pomoč še vedno lahko poklical optimizirano asistenco Land Rover, če se moja naročnina na asistenco izteče, preden se izteče naročnina na storitve Protect?

    Možnost optimizirane asistence Land Rover, ki je del storitev Protect, sama po sebi ne zagotavlja pokritosti stroškov, ampak omogoča izboljšano storitev, kot jo nudi naročnina na optimizirano asistenco Land Rover. Ko se izteče vaša naročnina na optimizirano asistenco Land Rover, se s pritiskom na gumb, ki se nahaja v vašem vozilu, še vedno povežete s klicnim centrom za optimizirano asistenco Land Rover, a lahko ob tem nastanejo dodatni stroški.

STORITEV REMOTE ESSENTIALS

ODPRITE VSE
Zaprite vse
  • Kaj omogoča storitev potovanja (Journeys)?

    Storitev potovanja vam omogoča shranjevanje in izvoz informacij o potovanju. Potovanje se zabeleži po tem, ko je vozilo prevozilo več kot 1 km in ste potem izklopili motor. Pot si lahko ogledate na zemljevidu, kjer najdete razdaljo, učinkovitost porabe goriva, čas in povprečno hitrost. Podatke o potovanju je mogoče pregledati, izbrisati ali izvoziti v preglednico Excel za namene obračuna potnih stroškov. Storitev potovanja je na voljo v aplikaciji Remote za pametni telefon in na spletni strani My Land Rover InControl. Ko ustvarite račun InControl, boste morali izbrati želje o storitvi potovanja. Storitev lahko tudi popolnoma izključite. OPOMBA: Če se odločite omogočiti storitve potovanja, boste vseeno lahko izbrisali posamezno potovanje ali vsa potovanja prek aplikacije za pametne telefone Remote ali na spletni strani My Land Rover InControl.

  • Kako omogočim ali onemogočim storitev potovanja?

    Storitev potovanja lahko omogočite ali onemogočite v aplikaciji za pametni telefon Remote in na spletni strani My Land Rover InControl. Če si želite ogledati ali spremeniti nastavitve storitve potovanja, pojdite na nastavitve vozila v aplikaciji za pametni telefon Remote ali na spletno stran My Land Rover InControl. Tam lahko storitev potovanja vključite ali izključite. Nato boste morali vnesti svojo številko PIN in nastavitev shraniti.

  • Ali je moji lokaciji mogoče slediti v realnem času?

    Vozilom ni mogoče aktivno slediti, razen če sprožite klic v sili SOS ali klic za optimizirano asistenco Land Rover. V tem primeru vozilo samodejno pošlje svojo trenutno lokacijo službam za pomoč v sili in preostalim storitvam. Poleg tega vozilom lahko sledimo, če ste naročeni na storitev varnostnega sledenja in če potrdite, da so vam vozilo ukradli.

  • Kje lahko prenesem aplikacijo Remote za pametni telefon?

    Aplikacijo za pametni telefon Remote lahko prenesete tako, da v spletni trgovini Google Play ali trgovini App Store podjetja Apple poiščete Land Rover InControl Remote. Na voljo je tudi demonstracijska različica, s katero lahko raziščete ključne značilnosti, ne da bi potrebovali dejansko vozilo.

  • Katere mobilne naprave podpirajo aplikacijo za pametne telefone Remote?

    Aplikacija za pametne telefone InControl Remote deluje z napravami z operacijskim sistemom Android v4.1 in novejšimi (na primer Samsung Galaxy S4 in HTC ONE M8) ter napravami Apple z operacijskim sistemom Apple iOS različice 6.0 in novejšimi (od različice iPhone 4S naprej).

  • Ali bom imel z uporabo storitev InControl dodatne stroške?

    Ko ste naročeni, boste plačevali le za uporabo podatkov in klice iz aplikacije za pametni telefon Remote skladno z naročniško pogodbo za mobilni telefon.

  • Imam lahko en račun in prenesem aplikacijo Remote za pametni telefon v dva pametna telefona?

    Da. Aplikacijo je mogoče prenesti v več kot en pametni telefon. Vendar bosta uporabniško ime in geslo za račun InControl Remote enaki za obe napravi.

  • Katere so ključne funkcije aplikacije za pametni telefon Remote?

    Aplikacija za pametni telefon Remote omogoča dostop do pomembnih informacij o vozilu, kot so raven goriva in nekatera opozorila na armaturni plošči, ko se aktivirajo (npr. tlak v pnevmatikah in ravni tekočin). Če ste naročeni na storitev Remote Premium, vam to omogoča tudi daljinsko komunikacijo z vozilom.

URA APPLE

ODPRITE VSE
Zaprite vse
NAZAJ NA PODPORO INCONTROL
Pri opremi InControl so določene opisane funkcije lahko del dodatne opreme ter odvisne od tržišča in pogonskega sklopa. Prosimo, da podatke preverite na lokalizirani spletni strani znamke Land Rover ali se posvetujete s prodajalcem vozil Land Rover in se pozanimate o pogojih, ki veljajo v vaši državi. Nekatere funkcije so pogojene s sklenitvijo pogodbe za prenos podatkov in primerno kartico SIM, katere obveznosti se bodo nadaljevale tudi po obdobju, ki vam ga bo svetoval prodajalec. Signala za mobilno omrežje ni mogoče zagotoviti povsod.

  • ABOUT INCONTROL
    O STORITVAH INCONTROL

    InControl je paket storitev in aplikacij, ki vas povezujejo z vašim vozilom ter vas neopazno in varno povežejo tudi z zunanjim svetom.

    IZVEDITE VEČ
  • CONTACT US
    KONTAKTIRAJTE NAS

    Z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja ali vam povedali več o storitvah InControl.

    IZVEDITE VEČ
    OGLEJTE SI POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA
  • TERMS AND CONDITIONS
    POGOJI UPORABE

    Ko se registrirate za aplikacijo Protect ali začnete uporabljati sistem Touch Pro ali aplikacije InControl, boste morali sprejeti naše pravne pogoje in politike. Več informacij najdete spodaj:

    OGLEJTE SI POGOJE UPORABE