DOSEG VOŽNJE NA ELEKTRIČNI POGON

DOSEG VOŽNJE NA ELEKTRIČNI POGON

SAMOZAVEST, DA GRESTE KAMORKOLI

Kamorkoli vas vodijo pustolovščine, je življenje z električno energijo brez meja.

ELEKTRIČNI POGON SE ODLIKUJE V MESTIH

Električni hibrid Range Rover Evoque z električnim dosegom do 68 km (42 milj)† lahko na primer z enim polnjenjem in brez emisij iz izpušne cevi zadošča za večino vaših krajših dnevnih voženj. Ker je električni pogon na kilometer običajno cenejši, lahko na poti tudi prihranite.
ELEKTRIČNI POGON SE ODLIKUJE V MESTIH

KAKO DALEČ LAHKO VOZIM NA ELEKTRIČNI POGON?

Raziščite električni doseg najnovejše družine Land Roverjevih električnih hibridov.

NOVI RANGE ROVERJEV električni hibrid

NOVI RANGE ROVERJEV električni hibrid

Vrhunski Range Rover. Doseg EV do 113 km (70 milj)‡ ††.
NOVI RANGE ROVER SPORT Električni hibrid

NOVI RANGE ROVER SPORT Električni hibrid

Instinktiven, dramatičen, brezkompromisen. Doseg EV do 115 km (71 milj)‡††.
RANGE ROVER VELAR Električni hibrid

RANGE ROVER VELAR Električni hibrid

Dramatičen, vsestranski Range Rover. Doseg EV do 61 km (38 milj)‡ †.
RANGE ROVER EVOQUE Električni hibrid

RANGE ROVER EVOQUE Električni hibrid

Kompaktni mestni Range Rover. Doseg EV do 62 km (39 milj)‡ †
DISCOVERY SPORT Električni hibrid

DISCOVERY SPORT Električni hibrid

Vsestranski kompaktni SUV. Doseg EV do 60 km (37 milj)‡ ††
DEFENDER Električni hibrid

DEFENDER Električni hibrid

Najzmogljivejši Land Rover.
Doseg EV do 51 km (32 milj)‡ ††.

ZAKAJ JE DEJANSKI DOSEG NA ELEKTRIČNI POGON POGOSTO KRAJŠI OD OGLAŠEVANEGA?

Številke v oglasu voznikom omogočajo primerjavo enega avtomobila z drugim pod enakimi pogoji. Da bi to omogočili, vsi proizvajalci opravijo isti preskusni postopek po WLTP (World Light Harmonised Test Procedure – svetovno usklajen preskusni postopek za lahka vozila) in navedejo te številke.

V primerjavi z nadzorovanimi pogoji in temperaturami iz preskusa WLTP je v dejanskih razmerah doseg vašega avtomobila drugačen zaradi dejavnikov, ki vključujejo hitrost, zunanje temperature in težo, ki jo nosi.
ZAKAJ JE DEJANSKI DOSEG NA ELEKTRIČNI POGON POGOSTO KRAJŠI OD OGLAŠEVANEGA?

KAKO LAHKO POVEČAM DOSEG EV?

Na doseg električnih vozil običajno vplivajo dejanske vozne razmere. Z dostopom do polnjenja doma bi smel biti doseg pri lokalnih vožnjah le redko težava, vendar še vedno obstaja nekaj preprostih načinov za vsakdanje povečanje dosega električnega vozila.

PREDKONDICIONIRANJE

PREDKONDICIONIRANJE

Predkondicioniranje vam omogoča ogrevanje ali hlajenje kabine in baterije, ko je vaš Land Rover priključen. Pri tem uporablja energijo iz omrežja in ohranja energijo v bateriji, da se poveča doseg vožnje.
HITROST VOŽNJE

HITROST VOŽNJE

Vožnja z enakomernim tempom – namesto pogostega močnega pospeševanja in zaviranja – bo pomagala ohraniti doseg na električni pogon.
EKOLOŠKI NAČIN

EKOLOŠKI NAČIN

Ekološki način je preprost način za optimizacijo dosega med vožnjo. Prilagaja nekatere nastavitve, tudi temperaturo v kabini in kroženje zraka, da prihrani energijo in poveča doseg.
REGENERACIJA ZAVOR

REGENERACIJA ZAVOR

Ko dvignete nogo s pedala za plin, inteligentni regenerativni zavorni sistem udobno upočasni vozilo, medtem pa pretvarja ustvarjeno moč za optimizacijo dosega baterije. Uporaba zavore poveča količino zbrane energije.

RAZISKUJTE NAPREJ ELEKTRIČNA IN ELEKTRIČNA HIBRIDNA VOZILA

ELEKTRIČNA IN ELEKTRIČNA HIBRIDNA VOZILA

ELEKTRIČNA IN ELEKTRIČNA HIBRIDNA VOZILA

Raziščite našo ponudbo električnih in električnih hibridnih vozil, ki predstavljajo našo sodobno vizijo Land Roverjeve zmogljivosti in sodobnega razkošja.
TEHNOLOGIJA ELEKTRIČNIH IN HIBRIDNIH BATERIJ

TEHNOLOGIJA ELEKTRIČNIH IN HIBRIDNIH BATERIJ

Spoznajte vzdržljivo tehnologijo, ki poganja naša vozila, in ugotovite, kako spodbuja našo trajnostno strategijo.
POLNJENJE

POLNJENJE

Naučite se vse, kar morate vedeti o polnjenju svojega vozila doma ali na cilju, od časa polnjenja do prihranka pri stroških.

Podatki o dosegu EV temeljijo na serijskem vozilu na standardizirani poti. Dejanski doseg se razlikuje glede na stanje vozila in baterije, dejansko pot in okolje ter način vožnje.

Navedene številke so NEDC2, izračunane iz uradnih proizvajalčevih preskusov po WLTP v skladu z zakonodajo EU s popolnoma napolnjeno baterijo. Samo za primerjavo. Dejanske številke so lahko drugačne. Podatki o CO2,2porabi goriva, porabi energije in dosegu se lahko razlikujejo glede na dejavnike, kot so način vožnje, okoljski pogoji, obremenitev, namestitev koles in nameščena dodatna oprema. Številke NEDC2 so izračunane z uporabo vladne formule iz številk WLTP, ki so enakovredne številkam, dobljenim po starem preskusu NEDC. Nato se lahko uporabi pravilna davčna obravnava.

††Prikazani podatki so rezultat uradnega proizvajalčevega testiranja v skladu z zakonodajo EU s popolnoma napolnjeno baterijo. Samo za primerjavo. Dejanske številke so lahko drugačne. Podatki o CO2,2porabi goriva, porabi energije in dosegu se lahko razlikujejo glede na dejavnike, kot so način vožnje, okoljski pogoji, obremenitev, namestitev koles, nameščena dodatna oprema, dejanska pot in stanje baterije. Podatki o dosegu temeljijo na serijskem vozilu na standardizirani poti.