RANGE ROVER: ZGODOVINA

RANGE ROVER ŽE VEČ KOT 45 LET POSTAVLJA STANDARDE RAZKOŠJA IN ZMOGLJIVOSTI

Od predstavitve čisto prvega Range Roverja leta 1970 smo vozilo neprestano razvijali. Najbolj luksuzni SUV na svetu nudi vrhunsko raven prefinjenosti, inherentne zmogljivosti in navdihnjenega oblikovanja skupaj s tehnološkim napredkom, po čemer se loči od drugih. Poglejmo v zgodovino serije luksuznih SUV, znanih kot družina Range Rover.



Družina vozil Range Rover, vključno z vozilom Range Rover Velar 2017



1969 – Prototip Range Rover Velar
Da bi prototip čisto prvega Range Roverja ohranili kot skrbno varovano skrivnost, so mu oblikovalci in inženirji tega revolucionarnega prototipa nadeli ime Velar, ki izhaja iz italijanske besede 'velare', kar pomeni zakrivati ali prekrivati. Prvih 26 prototipov je bilo opremljenih z enako oznako, da bi se s tem zakrila njihova identiteta.



Prvi prototipi Range Roverja so bili označeni z oznako Velar, da bi tako skrili njihovo identiteto.



1970 – Prva proizvodnja Range Roverja s tremi vrati
Po uspešnem testiranju konceptnega vozila Velar so prvega Range Roverja predstavili svetu. Kritiki so ga sprejeli z izjemnimi pohvalami in to zahvaljujoč redki kombinaciji zmogljivosti in elegantne oblike. Šlo je za prvo vozilo, ki je imelo stalni štirikolesni pogon, ločena vrata prtljažnika, preklopni pokrov motorja in neprekinjene linije vozila.


1981 – Range Rover s štirimi vrati
Po enajstih letih na tržišču je bil Range Rover Classic na voljo kot vozilo s štirimi vrati, kar je oboževalcem vozila omogočilo še večje možnosti izbire.

Od samega začetka so bila vozila Range Rover znana po svoji razkošni drži.
Zaradi svoje edinstvene oblike je Range Rover takoj prepoznaven.

1994 – Druga generacija vozil Range Rover
To vozilo je bilo bolj razkošno kot njegov predhodnik in oblikovni poudarki druge generacije vozila, kot sta ikonska silhueta in uvedba pravokotnih žarometov namesto okroglih, je prestala preizkus časa, zaradi česar so vozila Range Rover prepoznavna vse do danes.


2001 – Tretja generacija vozil Range Rover
Po razvoju je bil ta Range Rover prvo vozilo, ki smo ga izdelali s samonosno karoserijo. Navdih za zasnovo karoserije je predstavljala oblika motornega čolna italijanske znamke Riva, jermenice razkošnega plovila pa so bile spodbuda za izdelavo kovinskih oblog v notranjosti vozila.

Drugi generaciji Range Roverja smo dali še več razkošja.
Navdih za oblikovanje vozila smo povzeli po motornem čolnu italijanske znamke Riva.

2004 – Koncept Range Stormer
Konceptno vozilo Stormer je postalo znano po predstavitvi prihodnje usmeritve oblikovanja vozil Range Rover, odločili pa smo se tudi za drzen pristop k sprejemanju novih tehnologij v svojih vozilih.


2005 – Proizvodnja vozila Range Rover Sport
Uvedba prvega športnega terenskega vozila v družini Range Rover je pokazala zavezanost Land Roverja k zmogljivosti. Ponudba motorjev je vključevala 4,2-litrski bencinski motor, ki je omogočal izjemno hitro delovanje. Range Rover Sport je imel na voljo navzkrižno povezano zračno vzmetenje, kar je vozniku omogočalo izbiro vozne višine, ki je optimizirala udobje vožnje s pogonom na vsa štiri kolesa, tako pri cestni kot pri terenski vožnji. Spreminjajoča višina je bila ena od mnogih novih značilnosti vozila, kar se je odrazilo tudi pri dinamični zmogljivosti in na videzu vozila.

Konceptno vozilo Stormer je predstavljalo prihodnjo usmeritev vozil Range Rover.
Predstavitev vozil Range Rover Sport je kupcem ponudila izboljšano zmogljivost.

2008 – Konceptno vozilo LRX
To konceptno vozilo, ki je bilo mešanica s coupejem, je bil ambiciozen in napreden korak za ekipo oblikovalcev v podjetju Range Rover. Konceptno vozilo, katerega ciljni kupci so bili tisti, ki le redko zavijejo s ceste na teren, je ohranilo Land Roverjevo legendarno zmogljivost, njegovo notranjost pa so predstavniki tiska poimenovali kot futuristično.



Oblikovanje konceptnega vozila LRX je močno vplivalo na razvoj vozila Range Rover Evoque.



2011 – Proizvodnja vozil Range Rover Evoque
Številna prodajna mesta so Range Rover Evoque imenovala za avto leta, takoj ko je bilo vozilo predstavljeno na pariškem avtomobilskem salonu leta 2010. Številne funkcije, ki smo jih predstavili v konceptnem vozilu LRX, smo ohranili tudi v vozilu, ki je mešanica s coupejem, tudi pri sveži interpretaciji klasičnega oblikovanja znamke Range Rover.



Predstavitev vozila Range Rover Evoque je uvedla tudi novo drzno zasnovo.



2012 – Četrta generacija vozil Range Rover
Četrta inkarnacija Range Roverja je bila prva, ki se je ponašala s popolnoma aluminijasto karoserijo in je bila takoj prepoznavna zaradi svoje daljše medosne razdalje in tekoče linije strehe. Vozilo je vsebovalo tudi novo generacijo različice Land Roverjevega sistema Terrain Response® (odziv na teren). Ta vgrajena tehnologija samodejno izbira najprimernejše nastavitve, ki najbolj odgovarjajo vožnji po določenem terenu.


2013 – Range Rover Hybrid
Prvo hibridno vozilo v družini Range Rover ni omogočalo le nižje porabe goriva in nižjih izpustov, najpomembnejše je, da ni bilo nikakršnih kompromisov glede njegove zmogljivosti. Da bi ga izboljšali, smo se z vozilom podali na 16.000 kilometrov dolgo pot od Solihulla do Mumbaja čez najtežjo preizkušnjo terenske vožnje, Himalajo.

Prvi hibridni Range Rover z zmanjšanimi izpusti brez zmanjšane zmogljivosti.
Pri hibridu smo obdržali vse razkošne funkcije, ki jih kupci pričakujejo od vozil Range Rover.

2013 – Druga generacija vozil Range Rover Sport
Zaradi predstavitve novega vozila Range Rover Sport, ki jo je opravil zadnji James Bond Daniel Craig, so morali začasno zapreti nekatere ulice v New Yorku, vozilo pa je bilo še bolj učinkovito zaradi svojega 3,0-litrskega motorja V6.



Povečana moč motorja je bila glavna značilnost druge generacije vozil Range Rover Sport.



2015 – Izdaja vozila Range Rover Sport SVR
Vozilo Range Rover Sport SVR je bilo prvo visokozmogljivo vozilo SUV, ki ga je razvila ekipa za razvoj posebnih vozil. Kot najhitrejši Range Rover, ki smo ga kdaj koli izdelali, to vozilo omogoča nepozabno vožnjo. Moč vozila se odraža v oblikovalskih značilnostih, kot sta izpuh s štirimi cevmi in edinstven zadnji spojler.


2015 – Range Rover SVAutobiography
Range Rover SVAutobiography z vrhunsko prefinjenostjo in razkošjem nudi novo izkušnjo, ki jo omogočajo vozila Range Rover. Skrb za podrobnosti se kaže v oblogah iz brušenega aluminija in direktorskih sedežih v potniški kabini. Pri zunanjosti edinstvena izbira barvne palete voznikom zagotavlja izjemno razkošno vožnjo, ki je sinonim za vozila Range Rover. Kmalu potem smo predstavili model SVAutobiography Dynamic z njegovim prepoznavnim oblikovanjem in zmogljivim motorjem V8, s katerima vozilo pokaže svojo moč in agilnost.

Range Rover Sport SVR združuje moč in zmogljivost, ki omogočata razburljivo vožnjo.
Vrhunec razkošja in prefinjenosti v Range Roverju SVAutobiography.

2015 – Kabriolet Range Rover Evoque
Prvi Range Roverjev kabriolet je bil kabriolet Evoque, ki je združil priznano zmogljivost vozil Range Rover in privlačne funkcije, kot je streha, ki se zloži v obliki črke Z, hkrati pa so oblikovalci podjetja Land Rover ohranili značilno močno držo naših vozil. Rezultat tega je prvo premijsko kompaktno vozilo, ki je najbolj zmogljiv SUV kabriolet s štirikolesnim pogonom.



Kabriolet Range Rover Evoque je bil prvi Range Rover svoje vrste.



Razvoj vozil Range Rover je popolnoma jasen od tajnega vozila Velar do prvega kabrioleta Range Rover Evoque. Naša razkošna vozila SUV še naprej postavljajo trende avtomobilskega oblikovanja, zmogljivosti in spodobnosti, pri tem pa niti malo ne trpi njihova zmogljivost.


2017 – Novi Range Rover Velar





Razkrili smo novo pridobitev družine Range Rover. Range Rover Velar z očarljivimi čistimi linijami in vizionarskimi oblikovnimi iztočnicami je vozilo SUV, ki se ponaša z istimi odlikami kot preostala naša vozila, to so lahkotna zmogljivost, razkošje in prefinjenost.

NOVI RANGE ROVER VELAR

RAZIŠČITE AVANTGARDNO VOZILO RANGE ROVER

NAŠE NAJBOLJ VIZIONARSKO VOZILO SUV

NAŠE NAJBOLJ VIZIONARSKO VOZILO SUV

Filozofija oblikovanja vozila Range Rover Velar je brezkompromisna. Osupljiva razmerja, skladne vratne kljuke in integriran zadnji spojler so elementi, ki zelo pripomorejo k izboljšani aerodinamiki. Zaradi lastnosti, kot je značilna rešetka maske, bo sprednji profil vozila nedvomno izstopal, kjer koli se pojavite.
OČARLJIV. UGLAJEN. ZMOGLJIV.

OČARLJIV. UGLAJEN. ZMOGLJIV.

Izberite model in začnite sestavljati svoje vozilo Range Rover Velar. Občudujete ga lahko kadar koli in z vseh strani. Ko boste pripravljeni, lahko svojo konfiguracijo delite s prijatelji ali prodajalcem vozil Land Rover.
OSTANITE NA TEKOČEM

OSTANITE NA TEKOČEM

Kliknite na spodnjo povezavo, če želite biti obveščeni prej kot vsi drugi.

MORE STORIES

SMUKAŠKI IZZIV ZA MODEL RANGE ROVER SPORT

SMUKAŠKI IZZIV ZA MODEL RANGE ROVER SPORT

Od ledu, skal in kamenja do blata, zemlje in trave – izziv Inferno je pokazal vse svoje zobe. 15 kilometrov dolg strm spust po pobočju gore v Švici je predstavljal edinstven izziv, s katerim se je Range Rover Sport spopadel v slogu.
OBLIKA IN RAZKOŠJE Z ROKO V ROKI

OBLIKA IN RAZKOŠJE Z ROKO V ROKI

Podjetji Land Rover in Zenith imata večletno skupno zgodovino, zato sta združili moči in predstavili ročno uro El Primero Range Rover Special Edition. Gre za posebno izvedbo, ki postavlja nove mejnike na področju razkošja.
MODERNIZEM: SVET V NOVI PODOBI

MODERNIZEM: SVET V NOVI PODOBI

Oblikovanje igra vse pomembnejšo vlogo pri razvoju vozil Land Rover. V poklon oblikovanju je Land Rover pokrovitelj Tedna modernizma v Palm Springsu. Srečali smo se z ustvarjalci, ki jih še naprej navdihuje najpomembnejša oblikovalska filozofija 20. stoletja.

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2020

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

The information, specification, engines and colours on this website are based on European specification and may vary from market to market and are subject to change without notice. Some vehicles are shown with optional equipment that may not be available in all markets. Please contact your local retailer for local availability and prices. The figures provided are as a result of official manufacturer's tests in accordance with EU legislation. A vehicle's actual fuel consumption may differ from that achieved in such tests and these figures are for comparative purposes only.

WLTP is the new official EU test used to calculate standardised fuel consumption and CO2 figures for passenger cars. It measures fuel, energy consumption, range and emissions. This is designed to provide figures closer to real-world driving behaviour. It tests vehicles with optional equipment and with a more demanding test procedure and driving profile.